Friday 24 June 2011

 hyee2 peep ;D
 

'' Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja ''

erm,mungkin korg tertanya-tanya ape ke benda kat atas tuh ape an, sajak ker puisi ker ape ker kan . .haha!!ni sebenarnya ni lirik lagu la. .hee~ erm,mungkin ade yang tak tau kan,tape-tape aku bagi tau yer . .ni sebenarnya lagu balada baru stacy,kisah dongeng tajuk die . .erm,sebenarnya aku malu nk cete kat cini kan,tapi tape bak kata orang sharing is caring kan,chewahh;p. .haha!!sebenarnya da banyak kali da aku dengar lagu ni,tapi setiap kali aku dengar aku mesti nanges,aku pun xtau nape,maybe sbb lirik die yang betul2 mendalam kot ,ntahla . . wakakakaa. .(*malunya,kantoi suda,haha!)


jom2 layan video klip terbaru kisah dongeng by stacy . .this best bro . .
haha!! 

(p/s; cengeng sebenarnya tapi tamo mengaku,haha;p)



No comments:

Post a Comment