Friday, 25 March 2011

“No One’s Perfect”


ermm . .
hye there=)
2day saya post another posting lg . .
ermm,xtau nak cete cmner ( mood ngh down giler ny  ) 
ermm, setiap orang kat dunia dikurniakan oleh tuhan keistimewaan dan kekurangan dalam diri..cuma kita shj yg dapat menafsirkannya dan menterjemahkannya….kadang2 org akan membiarkannya,. kadang2 juga orang org akan mengambil kesempatan ke atasnya..erm,mmg senang utk  kita memperkatakan tentang kelemahan dan keaiban seseorang itu kerana bukan diri kita yang mengalaminya sendiri, .tapi ,cuba kalau diri sendiri kita yang ada kelemahan tersebut,mungkin anda pon akan merasa seperti tersebut . . bercakap mmg kita pndai tanpa kita  menghiraukan peraasaan orang sekeliling kita.  .xkira lah apa carapun,tp xyah la smpi mempertikai atau menghina kejadian Tuhan. baik yg laki2 atau pompuan yg jenis ngumpat2 ny . . ermm,cermin2 la diri sendiri,xyah dok jahat molut. watpe mengaib atau menjaja kekurangan org jep wat tambah dosa jep .  .yes, saya akui mmg saya TERASA HATI ngan anda . .memang aku  berbulu  + marah jep bila mendengar cacian dan hinaan anda  kepada ketidaksempurnaanku . .tapi aku harus kuat dan senyum menghadapinnya walaupun batin terasa tersiksa menanggungnya . .tapi aku percaya setiap orang ada keistimewaanya ..  cume satu jep aku nk pesan jgn pernah BANGGA dengan kesempurnaan yang anda ada tu, tu cume sementara je kawan-kawan . . dunia ni semetara jep . . .

p/s: tok..tok..tok jari kat keybord terketok2 pokpek.
.pokpek  pokpek merapek da aku ni mcm puaka niang rapek
[ mood : NOT IN GOOD MOOD;(  ]

Wednesday, 23 March 2011

Break or not??


ermm,apa ptot aq lakukan ea??just let him go or what??someone ,plese tell me wht should i do . .
bingung gle da ny .  x tau nk wtpe skunk?? i still love him but . .knapa awk diam jep,sy ade wt slh ker awk??
ermm;( mau nangis !! knapa lh stiap prcintaan mesti ade yg terluka??knpa lh x bhagia 4 ever n ever;( but i still love him so much . .aq xmau khilangan die buat kali kedua . .ya Allah apa yg aq lakukan??berikan ku kekuatan menempuh sume ini ya Allah . .aq harap aq blh mgatasi msalah ny ,AMIN,tlg doakan aq yer;)

Tuesday, 22 March 2011

kau tipu tipu aku lagi!!


wahh,sgt seronok ble aq tgok ko nyer permainan . blah r wey . .ko igt aq 'KESAH'  . tlong r wey . .lelaki sumer samer . .dasar buaya darat .. dpn punyer la baik pijak semut pon x mati ..tp blkg nauzubillah tuhan jep yg tahu ..xpayah r nk tpu2 aq dunia ni kecik jep,x aq yg  nmpak orang len pon lh nmpk r . .DASAR PENIPU BESAR ..ko igt aq xtau ko tpu aq, sory r wey i not tht stupid okeyy . .  .tape2 ko tipu la aq wey, aq doakan semoga satu hari nnt ko pulak yg kne tpu . .doa org teraniya akan sentiasa termakbul r  wey . .damn,shittt!!!

Monday, 21 March 2011

saya tetap sayang awak!!


awak . .
sejak saya  mengenali awak . .
wajah awak selalu dimata saya . .
saya berikan sepenuh hati saya kepada awak
tapiiiii  . .
awak pergi  meninggalkan saya;(

awak . .
hari ini saya teringat kmbali memori indah kita bsama dulu
awak ingat lagi tak ??
waktu kita mula-mula jumpa . .
saya malu-malu tengok muka awak ..
tapi awak senyum2 je . .
saya suka tengok awak senyum,sangat comel
awak bawak saya pusing2 satu ipoh
kite pergi taman,tengok wayang . .
lepas tu awak hantar saya  pergi stesen bas . .
saya kne balik awak . .
berat hati saya untuk tinggalkan awak . .
tp saya sangat seronok bersama  awak walaupun sekejap je  .
saya akan selalu rindukan awak. .
saya harap awak pon rindukan saya juga . .

awak . . 

saya sangkakan hubungan kita akan berkekalan selamanya . 
tapiii . .
malam tu,awak lain sangat . 
saya tak tau apa masalah awak. . 
sebelum ni awak tak pernah macam ni . 
awak dah tak mesej dan call saya macam selalu..
saya mesej dan call awak pon awak tak reply . .
tape lah awak saya tak kesah
mungkin awak busy kot

awakk . .
saya rindu nak dengar suara awak . .
saya sayangkan awak
saya harap hubungan kita baik seperti sebelum 
tapii . .
mungkin awak dah tak suka saya 
tape lah awak saya sedar  sape saya
tak layak untuk awak . 

awak . .

awak ingat lagi tak janji-janji awak dulu??
janji awak akan sentiasa bersama saya walau apa pun terjadi
tapiiii awak tipu saya . .
awak tak tetapi janji awak pada saya
awak tipu saya . . 
takpe lah awak .. 
mungkin awak ade sebab kot . .
tape lah awak saya tak kesah . 
sebab saya akan tunggu awak sampai bila2 awak


awak .. 
awak pergi tanpa kata-kata untuk saya
saya sangkanya awak pergi hanya untuk seketika
tapii . . 
rupanya awak meninggal saya untuk selamanya

 awak. .
sebenarnya saya tak ingin melepaskan awak
kerana saya masih ingin bersama dengan awak
saya masih sayangkan awak

awakk . .
saya akan doakan awak awak semoga berbahagia bersama si dia . 
dan ingatlah awak bahawa
saya akan tetap tunggu awak sampai bila-bila
kerana saya tetap sayang awak seorang saja





Sunday, 20 March 2011

B.O.S.A.N


hey there =)
i post another posting lg. .
ngee2
bru d mase nk update blog ny,sory guy  ..
hehe
bz ngn final repot . .
erm,sgt bosan ble nk wt repot ny,ishh ;((

yeah,i very2 tnsion right now . . 
someone cn help me=)
ngee2

haa,ble da bosann. . 
ny la hasilnyer . 
kje xsiap . .
bnde yg den wat. .
hahaahha
tp cntik kan ...
wakakak;p
ermm,tp pk2 lik,kne gk wt kalo x,x grad la aqu. . 
uwaaa;(
pnt je stdy 3 taon . .
xdpt pape  . . 


ermm,i have to do the report even are very2 'bored' ;(
so,aq kne kuatkn smgat.. 
chewahh. .  
haha!!
yeahh,CHAYOK2 aynn. .
u can do it =)
hahaha
so guy,sampai cni je la dlu, .. 
nnt ade mse i update lg yer . 
hehe
renung2 kn & selamt beramal.ngeee;)






Monday, 14 March 2011

yes, i in ♥ wit u ! !


waa,sronok lak asenye nk cte entry kali ny .. 
haha!!
haa! ! ,korg mesti tertnye2 kn ann spe aq mksudkn??
ermm,cube korg teka spe yg aq mksud ann ;p
cne,dpt x . .haha!!
tape2 .  . wt pnin pale korg je pk ,meh aq cte ckit =)
erm, nme die ' N' bkn nme sbnr,umo 23 . .
yg pling best He can play the piano and very very very nice person=) . 
chewahhh,speaking lak teman . .haha!!!

 in luv wit u dear . .haha!!

haa,ny la 'BF' sy . 
haha!!
oke x ;p

u smile,i smile . .

ermm,oke tht all for 2 dy dude . .
see u next timt ky =)
p/s; jgn curi2 yer tuh sy pnyer . . 
hahaha;p!!


haa,lupe plak,ny lg sorg 'bf' sy .. 
hahaha!!
 sarang he yoo nickhun n lee min ho oppa ♥ 

daa,see u nxt time dude =)