Friday, 25 March 2011

“No One’s Perfect”


ermm . .
hye there=)
2day saya post another posting lg . .
ermm,xtau nak cete cmner ( mood ngh down giler ny  ) 
ermm, setiap orang kat dunia dikurniakan oleh tuhan keistimewaan dan kekurangan dalam diri..cuma kita shj yg dapat menafsirkannya dan menterjemahkannya….kadang2 org akan membiarkannya,. kadang2 juga orang org akan mengambil kesempatan ke atasnya..erm,mmg senang utk  kita memperkatakan tentang kelemahan dan keaiban seseorang itu kerana bukan diri kita yang mengalaminya sendiri, .tapi ,cuba kalau diri sendiri kita yang ada kelemahan tersebut,mungkin anda pon akan merasa seperti tersebut . . bercakap mmg kita pndai tanpa kita  menghiraukan peraasaan orang sekeliling kita.  .xkira lah apa carapun,tp xyah la smpi mempertikai atau menghina kejadian Tuhan. baik yg laki2 atau pompuan yg jenis ngumpat2 ny . . ermm,cermin2 la diri sendiri,xyah dok jahat molut. watpe mengaib atau menjaja kekurangan org jep wat tambah dosa jep .  .yes, saya akui mmg saya TERASA HATI ngan anda . .memang aku  berbulu  + marah jep bila mendengar cacian dan hinaan anda  kepada ketidaksempurnaanku . .tapi aku harus kuat dan senyum menghadapinnya walaupun batin terasa tersiksa menanggungnya . .tapi aku percaya setiap orang ada keistimewaanya ..  cume satu jep aku nk pesan jgn pernah BANGGA dengan kesempurnaan yang anda ada tu, tu cume sementara je kawan-kawan . . dunia ni semetara jep . . .

p/s: tok..tok..tok jari kat keybord terketok2 pokpek.
.pokpek  pokpek merapek da aku ni mcm puaka niang rapek
[ mood : NOT IN GOOD MOOD;(  ]

2 comments:

  1. hey dear, merepek ke?? haha, interested meyh.. :)

    ReplyDelete
  2. haha!!sy mmg ske mrepek . .

    ahaks;p

    ReplyDelete