Tuesday 10 May 2011

maaf dari hati;((

Daily dose of pictures and quotes

Cinta kita yang dulu masih segar dalam ingatanku namun itu semua hanyalah sementara hingga Aku terlena dikala aku merindui dan menatap gambarmu. Memori cinta kita yang selama kita bina bersama takkan aku  lupakan buat selama-lamanya.. tapi mungkin tiada jodoh antara kita lagi, Maafkan aku kerana aku tak telus mencintaimu,aku menduakan cinta hati suci murni mu itu.andainya suatu hari  aku bisa kembali kepadamu,kan aku setia untukmu  buat selamanya tp arghh,xmungkin terjadi!!maafkanku kerana telah putuskan untuk  mengakhiri cinta kita meskipun berat untuk aku melepaskanmu dari hidupaku. mungkin inilah jalan terbaik untuk dirimu dan juga untuk diriku sebelum tergores luka di jantung hati dirimu dan diriku. perpisahan yang tak diduga telah terjadi buatku, mungkin sudah tertulis dalam tangan takdir ini buat kita,aku terima perpisahan ini dengan rela hati. .hanya lagu yang menjadi ingatan dan kenangan buatku terhadapmu.kehilanganmu amat terasa buatku,seandainya masa berlalu semula inginku memilikumu.ku doakan dari jauh semoga kau bahagia . .

p/s ;- mood sedih + bingung+ jiwang +tension++++
(jgn mrh arr mood jiwang ckit mlm ny,hee~)

No comments:

Post a Comment