Saturday, 7 July 2012

lone-ranger !

  


"tak dinafikan bahawa semua orang nak kahwin betol kan?
tapii...Adakah  aku sudah bersedia untuk Kahwin? ataupun pun da tak sabar nak kahwin~ ngee~ 
tapiii..mane jodohnyaa?? belum ada rezeki lagi kah?? atau sebagainya?? "

      assalamualaikum & selamat petang sabtu kawan-kawan ;)

sebenarnya den baru je pulang dari wedding kawan  ,pnt pun xilang lagi ni ..hee~ sebab tu la asyik terpikir pasal kawen ajer dari tadi ,hurm ! gembira bile tengok lepas sorg,sorg kawan kawen tapidalam hati sedih bila la turn aku pulak  kan..huhu..erm,ape la nasib ,kawan-kawan mostly semuasudah kawin tinggal saya keseorangan lagi. Bila dah kawin ni, masing-masing aakan buat  hal sendirilah,lps ni tade la mase nak lepak sama2 nnt.lps ni tade la kawan den nak lepak sama2 da..huhu:'( tapiiiiiiiiiii, ape nak buat tade rezeki lagi,jodoh,pertemuan,ajal,maut  semua ditangan tuhan kan , kita cuma boleh merancang tapi tuhan yang menentukan,betol x??..ape2 pon jodoh tu pasti ada cuma lambat dan cepat sahaja ^^
 bersabarlah wahai aynn ;))




                                                                                                     ur sincerely,
                                                                                                    Aynn  Auniey 

No comments:

Post a Comment