Tuesday, 19 July 2011

bestnyer !


assalamualaikum sume ;D

* blushing lak nak cete. .haha! tapi tape la cete je la kan . erm,ny nak cete ni ade ker ptot semalam aku boleh lak termimpi aku kawen, siap pakai gaun2 lg ala-ala cam cinderella gitu atau ala-ala gaun cam gambar kt ats.. . alaaaa,chomeiiinyer time tu kan  rase cam xnak bangun. . . haha,giler! puji diri sendiri jap ;p. . tapi masalahnya siapakah gerangan pengantin lelakinya,xnmpak ,kabur-kabur gitu. .adakah macam lee minho,jang geuk suk,ataupun macam fizow omar??. .cehh, test kemain lagi,ishh. .haha ! abaikan . .sebelum aku melalut lg banyak sampai cni je la yer kawan2. .oke,see u soon in next entry ;D

bubyeeeee !

(p/s- kan best kalo btol2. . lg best kalo kawen ngn lee minho;p. .haha ! )

*berangan jap sebelum tydo,lala !

No comments:

Post a Comment